loading...
سرگرمی و دانلود
توجه

                                  دانلود تمامی فایل ها در ادامه مطلب موجود است

برای مشاهده جدیدترین فیلم ها به صفحه اول سایت مراجعه کنید

محمد نادری بازدید : 400 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت فیلم های دی وی دی Aimersoft DVD Creator v2.6.5.29

اگر به دنبال نرم افزاری هستید كه بتوانید به وسیله آن فایلهای تصویری و ویدئوهای خودتان را به فایلهای دی وی دی قابل پخش در پلیرهای خانگی تبدیل كنید به هدف زده اید. یك نرم افزار كامل و فوق تصور شما با امكاناتی بسیار كامل می باشد. نرم افزار Aimersoft DVD Creator در واقع همان چیزیست كه شما به آن نیاز دارید

محمد نادری بازدید : 324 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

در این مطلب ، جدیدترین نسخه از نرم افزار معروف و قدرتمند دریو ویور را برای شما طراحان وب عزیز آماده کرده ایم. به کمک نسخه جدید دریو ویور ، صفحات وب بیشتری را با سرعتی بالاتر توسعه دهید ، رابط کاربری کارآمد ، ابزار جدید ویرایش CSS به شما این امکان را می دهد طرح های خود را کارآمد تر اجرا کنید ، اکنون Adobe Dreamweaver CC به شما این امکان را می دهد طرح های خود را به صورت مستقیم به اشتراک بگذارید. این نسخه از دریم ویور شما را با جدیدترین استانداردهای تحت وب به روز نگاه داشته و ویژگی های جدید را در اسرع وقت در اختیارتان قرار می دهد. نرم افزار Adobe Dreamweaver علاوه بر امکان ویرایش زبان های CSS 3 و HTML به شما قابلیت ویرایش و کد نویسی زبان هایی نظیر PHP ، ASP، ASP.NET ، JSP را نیز می دهد. در نمای طراحی CSS شما می توانید کدهای مورد نظر خود را قرار داده و نتایج را سریعاً مشاهده کنید. برای مثال می توانید با اعمال سایه ها و سطوح مختلف ، آنان را به سرعت مشاهده کرده و در صورت لزوم مقادیر آن را نیز تغییر دهید تا به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید. نسخه جدید Adobe Dreamweaver با بهره گیری از جدیدترین استانداردهای وب ، به شما امکان خلق طراحی هایی را می دهد که نتایج آنان در دستگاه های مختلف با انواع صفحات نمایشگر مشابه یکدیگر و بدون هیچگونه عیب و نقصی خواهند بود. دیگر وقت آن است که استفاده از دکمه های قدیمی را در صفحات وب کنار بگذارید. با استفاده از ویدجت های پیشرفته jQuery UI ، به صفحات وب نمایی زیباتر را بخشیده و به افزایش سرعت بارگذاری صفحات کمک کنید.

توضیحات : فایل اصلی نصب + به روز رسانی ها – پشتیبانی از ویندوز ۷ و ۸ – متناسب سیستم عامل های ۳۲ و ۶۴ بیتی ، پشتیبانی از زبان های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، اسپانیایی، فرانسوی، ژاپنی، پرتغالی، ترکی، فنلاندی، دانمارکی،مجارستانی، سوئدی، روسی، اوکراینی، عبری، هلندی، چینی ساده شده، چینی، کره ای و فارسی

 

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

 

محمد نادری بازدید : 380 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

BurnAware Professional 6.9.2 یک ابزار رایت است که شما را قادر می کند تا به وسیله ی آن اقدام به رایت دیسکهای CD, DVD, Blu-ray کنید.این یک برنامه بسیار سبک و ایده آل است که شما می توانید از آن برای ایجاد دیسکهای فیلم ، موسیقی ، اطلاعات و غیره استفاده کنید.رابط کاربری بسیار ساده آن به شما کمک می کند تا سرعت عمل بیشتری در کارتان داشته باشید و در ضمن با یک محیط ساده هر کاربر مبتدی را قادر به استفاده از این برنامه می کند. شما به راحتی می توانید اطلاعات خودتان را رایت کنید و یا در قالب فایلهای ایمیج ذخیره کنید. دانلود از در ادامه مطلب…

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

 

دانلود / ادامه مطلب

محمد نادری بازدید : 282 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود Internet Cyclone v2.18 - نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

 

شاید شما که این مطلب را می خوانید هم از دسته افرادی باشید که برای ورود به دهکده جهانی اینترنت از ارتباط خط تلفن و یا به اصطلاح Dial-Up استفاده می کنید. این پل ارتباطی اگرچه دسترسی بسیار آسان را به دنیای مجازی اینترنت فراهم می آورد اما چندسالی هست که به دلیل پائین بودن سرعت و بسیاری از مسائل دیگر جای خود را به نوعی دیگر از ارتباط ها یعنی ADSL داده است. 

محمد نادری بازدید : 319 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود CAMWorks 2014 SP1 - نرم افزار طراحی مهندس ماشین های صنعتی

 

CAMWorks نرم افزاری است که توانایی طراحی ماشین های صنعتی به صورت سه بعدی را با امکانات فراوان داراست. این نرم افزار که بسیار قدرتمند است قابلیتهای CAM را به محیط SolidWorks اضافه می کند و کار کاربر را آسان می کند این نرم افزار که به صورت کامل ارائه شده ، فیچرهای SolidWorks را به طور اتوماتیک برای انجام ماشینکاری مناسب تشخیص داده و ایجاد مسیر ابزار می نماید. 

محمد نادری بازدید : 613 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

مشاهده اطلاعات کامل در مورد سیستم با HWiNFO32 3.90.1430 + قابل حمل

 

مشاهده اطلاعات کامل در مورد سیستم با HWiNFO32 3.90.1430 + قابل حمل

 

HWiNFO32 ابزاری رایگان و کوچک برای اسکن و به دست آوردن اطلاعات کاملی در مورد سخت افزارهای کامپیوترهای خانگی است . قادر به نمایش اطلاعات کاملی در مورد قسمت های مختلف کامپیوتر مانند CPU ، رم هارد دیسک ، مانیتور ، مادربورد ، درایور ها و … است . علاوه براین ، به شما کمک می کند تا در صورت وجود نسخه‌ی بروزرسانی برای درایورهای مختلف ویندوز ، آن را دانلود و نصب کنید تا همیشه از آخرین قدرت سخت افزارهای خود استفاده کنید . اطلاعات به دست آورده را می توان در قالب فرمت های CSV ، XML ، HTML ، MHTML از نرم افزار دریافت کرد . در ادامه‌ی مطلب می توانید نسخه ی نصبی و قابل حمل این نرم افزار را از سایت بزرگ دانلود ها دریافت نمایید .

 


محمد نادری بازدید : 258 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار خواندن PDF اندروید Radaee PDF Reader v4.0.15

سرعت بالا بدان جهت است که می توانید صفحات pdf را حتی با وجود داشتن عکس های بسیار، به خوبی ببینید. امکان بزرگنمایی (با دو انگشت)، جستجو و انتخاب کلمات از دیگر توانایی های برنامه است. چندین پوسته و حالت مختلف نمایش وجود دارد و امکان انجام برخی تنظیمات مشتری، در دسترس است. این برنامه در اولین اجرا، پس از نصب، امکان خرید ویژگی های مازاد را می دهد. اگر تمایل داشتید می توانید خرید کنید و در غیر اینصورت، این پیشنهاد را لغو و از برنامه استفاده کنید.

 

ورژن : برای اندروید ۲.۲ تا ۴.۱

 

 

 

محمد نادری بازدید : 244 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

در این مطلب از سایت فوردانلودز ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزار جدید و قدرتمند DivX Plus آشنا سازیم. به کمک این نرم افزار قادر هستید ویدیوهای HD و MKV خود را با فرمت های صوتی AAC با کیفیت بسیار عالی پخش کنید. فرمت DivX فرمتی از ویدیوها با حجمی کم و کیفیتی بسیار بالاست که امروزه کاربرد آن بسیار زیاد شده است. به کمک جدیدترین نسخه از DivX Plus قادر هستید ویدیوهای DivX خود را بر روی دیسک های DVD رایت و بر روی پلیرهای خانگی پخش کنید. DivX Plus علاوه بر پخش ویدیوهای DivX ، می تواند ویدیوهای AVI ،MKV ،MP4 و MOV را نیز با کیفیتی بسیار بالا پخش نماید. امیدواریم لذت ببرید.

 

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

 

محمد نادری بازدید : 279 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

افزایش چشم گیر سرعت بالا آمدن ویندوز با Startup Faster! 3.5.6

 

افزایش چشم گیر سرعت بالا آمدن ویندوز با Startup Faster! 3.5.6

یک نرم افزار بسیار جالب و البته کاربردی می باشد که سرعت بالا آمدن یک ویندوز به صورت کامل را به طرز شگفت انگیزی افزایش میدهد; حتی این نرم افزار می تواند از هارد دیسک شما در برابر کرش های احتمالی محافظت به عمل بیاورد. اگر شما هم به دلیل داشتن نرم افزارهای زیاد و فضای کم هاردتان برای لود شدن کامل ویندوز باید دقایقی را بیهوده صرف کنید، این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد. همچنین این نرم افزار با داشتن یک لیست از نرم افزارهایی که زمان بالا آمدن ویندوز باز می شوند، به شما کمک می کند تا نرم افزارهای بیهوده را از لیست حذف کرده یا آن ها را به صورت موقت غیر فعال کنید.

 


محمد نادری بازدید : 481 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

تم بسیار زیبای Hearts برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳

 

تم بسیار زیبای Hearts برای گوشی های نوکیا سری ۶٠ ورژن ٣ ، را در این پست از سایت بزرگ دانلودها برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت کرده ایم.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

 

 

تم بسیار زیبای Hearts برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳

 

حجم خیلی کم

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 500
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 128
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 416
  • باردید دیروز : 443
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,142
  • بازدید ماه : 2,142
  • بازدید سال : 112,732
  • بازدید کلی : 1,011,878