loading...
سرگرمی و دانلود
توجه

                                  دانلود تمامی فایل ها در ادامه مطلب موجود است

برای مشاهده جدیدترین فیلم ها به صفحه اول سایت مراجعه کنید

محمد نادری بازدید : 324 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

در این مطلب ، جدیدترین نسخه از نرم افزار معروف و قدرتمند دریو ویور را برای شما طراحان وب عزیز آماده کرده ایم. به کمک نسخه جدید دریو ویور ، صفحات وب بیشتری را با سرعتی بالاتر توسعه دهید ، رابط کاربری کارآمد ، ابزار جدید ویرایش CSS به شما این امکان را می دهد طرح های خود را کارآمد تر اجرا کنید ، اکنون Adobe Dreamweaver CC به شما این امکان را می دهد طرح های خود را به صورت مستقیم به اشتراک بگذارید. این نسخه از دریم ویور شما را با جدیدترین استانداردهای تحت وب به روز نگاه داشته و ویژگی های جدید را در اسرع وقت در اختیارتان قرار می دهد. نرم افزار Adobe Dreamweaver علاوه بر امکان ویرایش زبان های CSS 3 و HTML به شما قابلیت ویرایش و کد نویسی زبان هایی نظیر PHP ، ASP، ASP.NET ، JSP را نیز می دهد. در نمای طراحی CSS شما می توانید کدهای مورد نظر خود را قرار داده و نتایج را سریعاً مشاهده کنید. برای مثال می توانید با اعمال سایه ها و سطوح مختلف ، آنان را به سرعت مشاهده کرده و در صورت لزوم مقادیر آن را نیز تغییر دهید تا به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید. نسخه جدید Adobe Dreamweaver با بهره گیری از جدیدترین استانداردهای وب ، به شما امکان خلق طراحی هایی را می دهد که نتایج آنان در دستگاه های مختلف با انواع صفحات نمایشگر مشابه یکدیگر و بدون هیچگونه عیب و نقصی خواهند بود. دیگر وقت آن است که استفاده از دکمه های قدیمی را در صفحات وب کنار بگذارید. با استفاده از ویدجت های پیشرفته jQuery UI ، به صفحات وب نمایی زیباتر را بخشیده و به افزایش سرعت بارگذاری صفحات کمک کنید.

توضیحات : فایل اصلی نصب + به روز رسانی ها – پشتیبانی از ویندوز ۷ و ۸ – متناسب سیستم عامل های ۳۲ و ۶۴ بیتی ، پشتیبانی از زبان های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، اسپانیایی، فرانسوی، ژاپنی، پرتغالی، ترکی، فنلاندی، دانمارکی،مجارستانی، سوئدی، روسی، اوکراینی، عبری، هلندی، چینی ساده شده، چینی، کره ای و فارسی

 

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

 

محمد نادری بازدید : 380 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

BurnAware Professional 6.9.2 یک ابزار رایت است که شما را قادر می کند تا به وسیله ی آن اقدام به رایت دیسکهای CD, DVD, Blu-ray کنید.این یک برنامه بسیار سبک و ایده آل است که شما می توانید از آن برای ایجاد دیسکهای فیلم ، موسیقی ، اطلاعات و غیره استفاده کنید.رابط کاربری بسیار ساده آن به شما کمک می کند تا سرعت عمل بیشتری در کارتان داشته باشید و در ضمن با یک محیط ساده هر کاربر مبتدی را قادر به استفاده از این برنامه می کند. شما به راحتی می توانید اطلاعات خودتان را رایت کنید و یا در قالب فایلهای ایمیج ذخیره کنید. دانلود از در ادامه مطلب…

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

 

دانلود / ادامه مطلب

محمد نادری بازدید : 282 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود Internet Cyclone v2.18 - نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

 

شاید شما که این مطلب را می خوانید هم از دسته افرادی باشید که برای ورود به دهکده جهانی اینترنت از ارتباط خط تلفن و یا به اصطلاح Dial-Up استفاده می کنید. این پل ارتباطی اگرچه دسترسی بسیار آسان را به دنیای مجازی اینترنت فراهم می آورد اما چندسالی هست که به دلیل پائین بودن سرعت و بسیاری از مسائل دیگر جای خود را به نوعی دیگر از ارتباط ها یعنی ADSL داده است. 

محمد نادری بازدید : 319 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود CAMWorks 2014 SP1 - نرم افزار طراحی مهندس ماشین های صنعتی

 

CAMWorks نرم افزاری است که توانایی طراحی ماشین های صنعتی به صورت سه بعدی را با امکانات فراوان داراست. این نرم افزار که بسیار قدرتمند است قابلیتهای CAM را به محیط SolidWorks اضافه می کند و کار کاربر را آسان می کند این نرم افزار که به صورت کامل ارائه شده ، فیچرهای SolidWorks را به طور اتوماتیک برای انجام ماشینکاری مناسب تشخیص داده و ایجاد مسیر ابزار می نماید. 

امیرحسن نادری بازدید : 316 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار دانلود ویدیوهای آنلاین با Wondershare AllMyTube 3.2.0.4

 

در این مطلب از سایت فوردانلودز ، قصد داریم یک دانلودر حرفه ای و هوشمند را برای ویدیوهای آنلاین معرفی کنیم. Wondershare AllMyTube علاوه بر یک عملکرد هوشمند ، ویدیوهای آنلاین شما را با بالاترین کیفیت ممکن برایتان دانلود می کند. توسط این نرم افزار ، علاوه بر آنکه می توانید ویدیوها را از یوتیوب دانلود ، قادر هستید از هزاران سایت دیگر نظیر Hulu, Vimeo و VEVO نیز ویدیوهای آنلاین خود را دریافت کنید. علاوه بر این ، Wondershare AllMyTube قادر است ویدیوهای دلخواه شما را در فرمت های مختلف برایتان تبدیل و دانلود کند. امیدواریم لذت ببرید.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

 

 

 

محمد نادری بازدید : 308 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Internet Download Manager برای اندروید

 

دانلود نرم افزار Internet Download Manager برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Internet Download Manager برای اندروید

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳٫۰۸٫۰۱
نوع برنامه: مدیریت دانلود
ورژن برنامه: ۴٫۲۰
زبان: ENG 
نرم افزار:  برای اندروید ۲٫۱ و بالاتر
حجم فایل:۱,۸۶ MB

Download Manager for Android نام نرم افزار مدیریت دانلودی برای اندروید است که علاوه بر امکان مدیریت دانلود دارای مرورگر اینترنت داخلی قدرتمندی نیز میباشد. شما با این دانلود منیجر که حجم مناسبی نیز دارد قادر خواهید بود به مرور سایت های مختلف پرداخته و با کلیک روی لینک دانلود به دانلود سریع فایلهای دلخواهتان بپردازید، همچنین امکان Paste کردن لینک دانلود و دانلود مستقیم فایل ها نیز در این اپلیکیشن موجود است. امکان دانلود لینک ها موجود در مرورگر و ایمیل ، امکان دانلود همزمان ، امکان وارد کردن مستقیم لینک ، امکان دانلود از مدیافایر و Dropbox ، امکان ادامه دانلود و بسیاری موارد دیگر از خصوصیات این نرم افزار مدیریت دانلود مخصوص گوشی های اندرویدی می باشد .

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

 

محمد نادری بازدید : 255 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود HiDownload.Platinum.8.14

 

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود HiDownload.Platinum.8.14

همیشه داشتن یک سرعت دانلود خوب و راضی کننده، از مهمترین انتظارات کاربران اینترنت پرسرعت است . اما شاید در بعضی از اوقات شبانه روز ، بنا به دلایلی سرعت دانلود کاهش پیدا کند . آیا به نظر شما راه حلی برای افزایش دوباره ی سرعت دانلود وجود دارد ؟؟ ما با اطمینان کامل به این سوال ، پاسخ مثبت میدهیم. دلیل این همه اطمینان ، وجود نرم افزار HiDownload Platinum است . شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا چندین لینک را به طور همزمان دانلود نمایید ولی کاهش سرعتی در کار نیست.  به گفته ی خود این سایت، HiDownload می تواند تا ۵۰۰% سرعت دریافت را افزایش دهد. ضمنا در خود این نرم افزار یک مدیریت فایل های فشرده نیز وجود دارد که شما میتوانید بعد از دانلود فایل های فشرده، آنها را به راحتی بازگشایی کنید و به محتوای فایل دسترسی پیدا کنید. همچنین این نرم افزار دارای یک موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت می باشد که کمک زیادی به کاربرانی که به موسیقی علاقه دارند می کند. دسته بندی Category قدرتمند درونی این نرم افزار باعث می شود عملیات دانلود و دسته بندی فایل ها سریع تر انجام گرفته و مشکل پیدا کردن فایل ها پس از دانلود برداشته می شود.

 

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

 

 

محمد نادری بازدید : 221 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager V6.17.6 | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Internet Download Manager v6.17.6 Final

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از هزاران کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت می باشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت، فایل ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت را به طور جداگانه انجام می دهد. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 500
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 128
  • آی پی امروز : 171
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 432
  • باردید دیروز : 443
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,158
  • بازدید ماه : 2,158
  • بازدید سال : 112,748
  • بازدید کلی : 1,011,894