loading...
سرگرمی و دانلود
توجه

                                  دانلود تمامی فایل ها در ادامه مطلب موجود است

برای مشاهده جدیدترین فیلم ها به صفحه اول سایت مراجعه کنید

محمد نادری بازدید : 347 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی موتور سواری Scooter War3z

 

Scooter War3z دانلود بازی موتور سواری Scooter War3z

Scooter War3z یک بازی بسیار پر هیجان در سبک موتور سواری بوده که طراحی آن توسط شرکت Team6 Game Studios برای کامپیوتر انجام شده است. این بازی با وجود این که در سال 2005 میلادی ساخته شده ولی ار برخی از نمونه های امروزی بسیار پیشرفته تر و جذاب تر است. دلیل این جذابیت مربوط به هدایت موتور ها در داخل شهر بوده، به طوری که کاربر می تواند به هر مکانی از شهر که اراده کند، با استفاده از موتور خود برود. البته بازی Scooter War3z به این نوع رانندگی ختم نمی شود و مسابقات هیجان انگیزی در همین قابل و در سطح شهر برگزار می شوند. در این مسابقات قانون و چراغ قرمر معنایی ندارد و با وجود این که از موتور های معمولی در آن استفاده می شود، نهایت سرعت را در آن به خوبی حس خواهید کرد.

تنها خطری که در این بازی تهدیدتان می کند، تصادف و واژگونی موتور بوده و به غیر از این، هیچ فردی نمی تواند جلودار سرعت بی رویه موتور باشد. البته این را هم باید در نظر گرفت که کوبیدن موتور به دیگر افراد لذت دیگری دارد! مسابقات بازی Scooter War3z بدون قانون بوده، به طوری که می توانید از حرکت دیگر رانندگان جلوگیری کرده و باعث تصادف آن ها شوید. با چندین شهر در طول روند بازی می توان سفر کرد و از مناظر و خیابان های زیبایشان لذت برد. بر روی گرافیک بازی Scooter War3z در سال 2005 به خوبی کار شده و از جلوه های صوتی مناسبی نیز در بازی استفاده شده است. گیم پلی آن نیز در حد قابل قبولی بوده و تجربه ای متفاوت از موتور سواری را به بازیکنان می دهد. هم اکنون می توانید با دانلود این بازی به رقابت با دوستان یا دیگر رانندگان مشغول شوید و امتیازات و رکورد های خوبی را به دست آورید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 


محمد نادری بازدید : 349 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی کامپیوتری Angry Birds Star Wars II عرضه شد. در داستان ورژن جدید بازی زیبایپرندگان خشمگین , پرندگان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما در این نسخه جدید ۳۰ شخصیت جدید به شخصیت های نسخه قبلی اضافه شده که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر هستند. جایزه های جدید اضافه شدند تا از نسخه شماره ۱ جذاب ترشده است و گیم پلی بازی نیز بهبود یافته و از نظر گرافیک تغییرات قابل توجهی مشاهده می شود و همچنین فیلم های نمایشی با کیفیتی در بازی وجود دارد که میتوانید با مشاهده این ویدیو ها لذت ببرید. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی حتما لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید. جهت دانلود بازی کامپیوتری پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

 

angry-birds-star-wars-2

محمد نادری بازدید : 402 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

 

FIFA 14

 

دانلود بازی FIFA 14 برای PSP

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۹/۲۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PSP
نوع بازی: ورزشی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: ISO 
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۹۱۴ MB

اطلاعات بازی :

‫بالاخره انتظارها به سر رسید و نسخه کامل بازی FIFA 14 توسط کمپانی EA برای PSP منتشر شد. یکی از محبوب ترین عنوانهایی که هر ساله در سبک ورزشی عرضه می شود، سری عنوانهای FiFa می باشد. این عنوان همه ساله و در تاریخی تقریبآ معین توسط EA Sports منتشر میگردد. عنوانی که با پیشرفت و اضافه کردن ویژگی های تحسین برانگیز آمده تا این بار واقعیت را برایتان معنا دهد. پس خودتان را آماده کنید زیرا انقلاب فوتبالی به معنای واقعی کلمه با FIFA 14 در راه است. Pro Shot , Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. شاید تاثیر گذاری این ویژگی ها ی جدید در مقایسه با گذشته کم تر قابل توجه به نظر برسد اما با این حال شرکت EA امیدوار است که با چنین بروز رسانی هایی بتوانند موفق ترین قسمت در تاریخ فرنچاینز ورزشی FIFA را تا به امروز نشان دهند.

 

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

محمد نادری بازدید : 251 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

Pro Evolution Soccer 2014

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.46 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۹/۱۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ورزشی
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46
ایدی بازی : BLUS31322
حجم فایل: ۵٫۸۸ GB

اطلاعات بازی :

بالاخره نسخه کامل بازی پرطرفدار Pro Evolution Soccer 2014 توسط کمپانی Konami برای PS3 منتشر شد. رستاخیز PES در نسل جدید که از نسخه ۲۰۱۱ آغاز شد اندک اندک این بازی سابقاً زیبا را به مسیر صحیح بازمی گرداند، عرضه PES2012 نوید بخش بازگشت کونامی به دوران شکوهمند گذشته بود و حالا نسخه ۲۰۱۴ قصد دارد استانداردهای شبیه ساز فوتبال را بالاتر ببرد، نسخه جدید این سری با پیشرفت های چشمگیری مانند استفاده از موتور Kojima Production یعنی FOX Engine همراه است که به بهتر شدن جلوه های بصری و مفهومی کمک شایانی می کند. همچنین بهبود یافتن برخورد بازیکن ها با یکدیگر، مدل های بازیکن ها و چمن فوق العاده طبیعی از موارد دیگری هستند که تنها با این موتور امکان پذیر است. برخی از سیستم های قبلی بازی از جمله TrueBall Tech که باعث کنترل بهتر روی توپ می شود؛ سیستم Motion Animation Stability System که به صورت اختصاری M.A.S.S نامیده می شود و تاثیرات وضعیت روحی و روانی بازیکن ها بر بازی آن ها را به نمایش می گذارد و…. نیز به طرز امیدوار کننده ای پیشرفت داشته اند.

 

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

محمد نادری بازدید : 771 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

Pro Evolution Soccer 2014

دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای XBOX360

تاریخ انتشار:۲۰۱۳/۰۹/۱۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: ورزشی
تصویر: XBLA
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۱٫۲۵ GB

اطلاعات بازی :

رستاخیز PES در نسل جدید که از نسخه ۲۰۱۱ آغاز شد اندک اندک این بازی سابقاً زیبا را به مسیر صحیح بازمی گرداند، عرضه PES2012 نوید بخش بازگشت کونامی به دوران شکوهمند گذشته بود و حالا نسخه ۲۰۱۴ که چند روز دیگر نسخه کامل این بازی منتشر می شود قصد دارد استانداردهای شبیه ساز فوتبال را بالاتر ببرد، Konami Digital Entertainment اعلام نمود که عنوان Pro Evolution Soccer 2014 در تاریخ ۲۴ سپتامبر برای پلتفرم های Xbox 360, PC, PSP و PlayStation 3 منتشر خواهد شد، نسخه جدید این سری با پیشرفت های چشمگیری مانند استفاده از موتور Kojima Production یعنی FOX Engine همراه است که به بهتر شدن جلوه های بصری و مفهومی کمک شایانی می کند.

 

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

محمد نادری بازدید : 632 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود Zuma Deluxe - بازی پرتاب توپ های رنگی

 

این بار شرکت سازنده بازی های کامپیوتری bigfishgames سری جدیدی از بازی های لوکسور با نامZuma Deluxe را به بازار عرضه نموده است. مطمئنا این بازی زیبا با گرافیک سه بعدی و محیط رنگارنگ و همچنین جلوه های ویژه ای که در خود جای داده است توانسته لحظات سرگرم کننده و نشاط آوری را برایتان به ارمغان آورد و به یکی از پرطرفدارترین بازی هاای تبدیل شود. شما ماموریت دارید تا در یک بازی نفس گیر با پرتاب توپ از بت قورباغه مجموعه ای از توپ های هم رنگ را نابود کنید تا در انتها به جمجمه طلایی دست یابید. دقت و تمرکز بالا و سرعت عمل شما در این بازی سرنوشت ساز خواهد بود چرا که انتخاب مسیر پرتاب و هدایت توپ ها برای جلوگیری از ورودتان به سیاه چال به تیزبینی شما بستگی دارد. با قرار دادن سه توپ رنگی در کنار هم و انفجار آن ها از نزدیک شدن به غار سیاه جلوگیری کنید.

امکانات کلیدی بازی Zuma Deluxe:
اعمال افکت های ویژه
- صداهای پس زمینه عالی
- کشف ده غار برای رسیدن به جمجمه
- وجود مراحل متنوع
- و ...

 

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

محمد نادری بازدید : 287 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

FIFA 14

دانلود دمو بازی FIFA 14 برای PC

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۹/۱۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ورزشی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱٫۹۰ GB

اطلاعات بازی :

یکی از محبوب ترین عنوانهایی که هر ساله در سبک ورزشی عرضه می شود، سری عنوانهای FiFa می باشد. این عنوان همه ساله و در تاریخی تقریبآ معین توسط EA Sports منتشر میگردد. حال نسخه دمو FIFA 14 برای PC منتشر شده است و قرار نسخه کامل در تاریخ ۲۴ سپتامبر منتشر شود. عنوانی که با پیشرفت و اضافه کردن ویژگی های تحسین برانگیز آمده تا این بار واقعیت را برایتان معنا دهد. پس خودتان را آماده کنید زیرا انقلاب فوتبالی به معنای واقعی کلمه با FIFA 14 در راه است. Pro Shot , Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. شاید تاثیر گذاری این ویژگی ها ی جدید در مقایسه با گذشته کم تر قابل توجه به نظر برسد اما با این حال شرکت EA امیدوار است که با چنین بروز رسانی هایی بتوانند موفق ترین قسمت در تاریخ فرنچاینز ورزشی FIFA را تا به امروز نشان دهند.

 

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

محمد نادری بازدید : 319 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

Super Street Fighter IV Arcade Edition | تاپ 2 دانلود

 

 

دانلود بازی Super Street Fighter IV Arcade Edition برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.31 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۰۶/۲۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: مبارزه ای
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.31, 4.41 , 4.46
ایدی بازی : BLES00770
حجم فایل: ۱۵٫۴۱ GB

سری بازی Street fighter را می توان معروف ترین بازی های شرکت Capcom نام برد. در سال ۲۰۰۹ که SFIV برای PS3 منتشر شد طرفداران سبک مبارزه ای با یک شاهکار متفاوت در این سبک مواجه شدند اما خب این بازی مانند تمام بازی های دیگر دارای نقاط ضعفی بود. سازنگان با عرضه این بازی تمام آن نقاط ضعف را بر طرف کرده اند و یک اثر بسیار خوب را ارایه داده اند. این نسخه ورژن جدیدی از بازی Street Fighter IV میباشد که با تغییراتی در بازی دوباره ارائه شده است. نسخه Arcade Edition با تغییراتی که شامل اضافه شدن چندین کاراکتر جدید به بازی و اضافه شدن کمبات های جدید و ریپلی هایی که در طول بازی نسبت به نسخه قبل اضافه شده تا حدودی توانسته رضایت طرفداران این بازی را جلب نماید هر چند که همه منتظر نسخه جدیدی از این بازی هستند ولی ویرایش جدید این بازی با اینکه تغییرات خیلی زیادی را شامل نشده میتواند تا ارائه نسخه جدید طرفداران را آرام نگه دارد. از دیگر تغییرات در بازی اضافه شدن بخش آنلاین جدید و تغییرات در این قسمت است که طرفداران نسخه های آنلاین بی شک از آن استقبال خواهند کرد.

 

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 500
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 128
  • آی پی امروز : 155
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 410
  • باردید دیروز : 443
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,136
  • بازدید ماه : 2,136
  • بازدید سال : 112,726
  • بازدید کلی : 1,011,872